Starsza kobieta z krótkimi włosami

CHIRURGIA

CHIRURGIA BEZBOLESNA

W Klinice ODONTO wszystkie zabiegi chirurgiczne wykonujemy za pomocą najlepszych metod i środków do znieczulania. Dzięki temu każdy zabieg jest dla Pacjenta całkowicie bezbolesny oraz bardzo komfortowy - niezależnie od rodzaju oraz rozległości danego zabiegu.

Bardzo dużą uwagę przywiązujemy również do okresu pozabiegowego oraz procesu gojenia, kiedy pacjent również jest narażony na dolegliwości bólowe oraz obrzęk. Dzięki zaawansowanym technikom chirurgicznym, świetnie wyszkolonemu na licznych kursach personelowi oraz opiece pozabiegowej udaje nam się zmniejszyć do minimum wszelki dyskomfort towarzyszący samemu zabiegowi jak i okresowi tuż po nim.

CHIRURGIA MINIMALNIE INWAZYJNA

We współczesnej chirurgi stomatologicznej nie ma miejsca na rozległe zabiegi i następujący po nich wielotygodniowy okres rekonwalescencji. Wszystkie zabiegi chirurgiczne wykonujemy zgodnie z obecnymi trendami w chirurgii - minimalnie inwazyjnie, mikrochirurgicznymi narzędziami oraz w dużym powiększeniu lup zabiegowych lub mikroskopu

Po tak przeprowadzonym zabiegu chirurgicznym rana goi się błyskawicznie, a dyskomfort jest ograniczony do minimum.

JAKIE ZABIEGI WYKONUJEMY W NASZEJ KLINICE?

• Ekstrakcje zębów

• Chirurgiczne usuwanie zębów zatrzymanych - takich jak np. zęby mądrości tzw. ósemki

• Usuwanie pozostawionych w kości korzeni zębów

• Usuwanie torbieli